အားကစားနှင့်ကာယပညာသိပ္ပံကျောင်းများ

အားကစားနှင့်ကာယပညာသိပ္ပံများဖွင့်လှစ်ရသည့် ဦးတည်ချက် (၄)ချက်

(၁) မြန်မာ့အားကစားဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရေးအတွက် မျိုးဆက်သစ် အားကစားသမားများ ရှာဖွေဖော်ထုတ်ရေးတွင် အထောက်အကူပြုစေရန်။

(၂) ဒေသအလိုက် ရွက်ပုန်းသီး၊ ထူးချွန်အားကစားသမားများ ပိုမိုပေါ်ထွက်လာစေရန်။

(၃) မြန်မာ့အားကစားအောင်မြင်မှုများတွင် ဒေသအသီးသီးမှ တိုင်းရင်းသားများအားလုံးပါဝင်နိုင်စေရန်။ 

(၄) ဒေသအလိုက် အားကစားလုပ်ငန်းများဖွံ့ဖြိုးပြီး တိုင်းရင်းသားပြည်သူများ ကျန်းမာကြံ့ခိုင်ရေးအတွက် ပိုမိုကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့် ဆောင်ရွက်နိုင်စေရန်။

အား/ကာသိပ္ပံ ကျောင်းများ

စတင်ဖွင့်လှစ်သည့်နေ့

အကျယ်အဝန်း

တည်နေရာ

ဆက်သွယ်ရန်

ဖုန်း

ရန်ကုန်

၂၇.၇.၁၉၉၂

(၁၄၂.၉၆၇)ဧက

ကျိုက္ကဆံကွင်း၊ အရှေ့မြင်းပြိုင်ကွင်းလမ်း၊ တာမွေမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး။

၀၁-၅၄၀၆၈၄

     

မန္တလေး

၁.၆.၂၀၀၂

(၈၉.၀၉)ဧက

(၆၈)လမ်းနှင့် (၇၃)လမ်းကြား၊ သဇင်လမ်းနှင့် ငုရွှေဝါလမ်းကြား၊ 

မြို့သစ် (၁)ရပ်ကွက်၊ ချမ်းမြသာစည်မြို့နယ်၊ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး။

၀၂-၄၀၈၀၉၀၀

၀၂-၄၀၈၀၉၃၆

     

မော်လမြိုင်

၉.၆.၂၀၁၄

(၅၈.၈၆)ဧက

ခြောက်မိုင်၊ ကျွဲခြံကုန်းရပ်ကွက်၊ ကျိုက်မရောမြို့နယ်၊ မွန်ပြည်နယ်။

 
     

တောင်ကြီး

၁၇.၁၀.၂၀၁၄

(၄၃.၅၆၈)ဧက

နယ်မြေ(၁)၊ ရပ်ကွက်(၁)၊ မုံတဝရွာအနောက်၊ အကွက်အမှတ်(၈၆)၊ 

သစ်ပင်ထောင်ရပ်ကွက်၊ အေးသာယာ၊ တောင်ကြီးမြို့၊ ရှမ်းပြည်နယ်။

 
     

မုံရွာ

၂၈.၃.၂၀၁၆

(၃၇.၂၉)ဧက

အနော်ရထာလမ်းနှင့် စည်သူလမ်းထောင့်၊ နန္ဒဝန်ရပ်ကွက်၊ မုံရွာမြို့၊ စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး။

၀၇၁-၂၆၅၇၅

     

လွိုင်ကော်

၂၁.၁၀.၂၀၁၇

(၃၄.၆၈)ဧက

လွိုင်ကော်-ပင်လောင်းအဝေးပြေးလမ်းမကြီး၊ 

ကန္ဒာရဝတီအားကစားရင်ပြင်-(ကျောင်းသားအားကစားကွင်း)၊ ကယားပြည်နယ်။

၀၈၃-၂၂၂၄၁၈၈

     

ဟားခါး

တည်ဆောက်ဆဲ

(၅၆.၉၄)ဧက

  
     

စစ်တွေ

တည်ဆောက်ဆဲ

(၅၀.၄၆)ဧက

  

လေ့ကျင့်သင်ကြားပေးသည့်အားကစားနည်းများ (၂၀၂၁ - ၂၀၂၂ ပညာသင်နှစ်)

အား/ကာ

သိပ္ပံကျောင်းများ

အားကစားနည်းများ

ရန်ကုန် (၂၂)နည်း

ရေကူး/ဒိုင်ဗင်၊ မြားပစ်၊ ပြေးခုန်ပစ်၊ ကြက်တောင်၊ ဘတ်စကက်ဘော၊ လက်ဝှေ့၊ လှေလှော်၊ စက်ဘီး၊ ဘောလုံး(ကျား/မ)၊ 

ဖူဆယ်၊ ကျွမ်းဘား၊ ဂျူဒို၊ ကရာတေး၊ ရွက်လှေ၊ ပိုက်ကျော်ခြင်း၊ သေနတ်ပစ်၊ စားပွဲတင်တင်းနစ်၊ တိုက်ကွမ်ဒို၊ တင်းနစ်၊ ဘော်လီဘော၊ အလေးမ၊ ဝူရှူး(ထောက်လု/ဆန်းဆို)

  

မန္တလေး (၂၀)နည်း

မြားပစ်၊ ပြေးခုန်ပစ်၊ ကြက်တောင်၊ ဘတ်စကက်ဘော၊ လက်ဝှေ့၊ စက်ဘီး၊ ဘောလုံး(ကျား/မ)၊ ဖူဆယ်၊ ကျွမ်းဘား၊ ဂျူဒို၊ ကရာတေးဒို၊ ပိုက်ကျော်ခြင်း၊ သေနတ်ပစ်၊ ရေကူး၊ စားပွဲတင်တင်းနစ်၊ တိုက်ကွမ်ဒို၊ တင်းနစ်၊ ဘော်လီဘော၊ အလေးမ၊ ဝူရှူး (ထောက်လု/ဆန်းဆို)

  

မော်လမြိုင် (၁၀)နည်း

ပြေးခုန်ပစ်၊ ဘတ်စကက်ဘော၊ လက်ဝှေ့၊ ဘောလုံး(ကျား/မ)၊ ဂျူဒို၊ ပိုက်ကျော်ခြင်း၊ တိုက်ကွမ်ဒို၊ ဘော်လီဘော၊ အလေးမ

  

တောင်ကြီး (၁၀)နည်း

ပြေးခုန်ပစ်၊ ဘတ်စကက်ဘော၊ လက်ဝှေ့၊ ဘောလုံး(ကျား/မ)၊ ဂျူဒို၊ ကရာတေးဒို၊ ပိုက်ကျော်ခြင်း၊ စားပွဲတင်တင်းနစ်၊ တိုက်ကွမ်ဒို၊ ဘော်လီဘော

  

မုံရွာ (၁၀)နည်း

ပြေးခုန်ပစ်၊ ဘတ်စကက်ဘော၊ လက်ဝှေ့၊ ဘောလုံး(ကျား/မ)၊ ဂျူဒို၊ ကရာတေး၊ ပိုက်ကျော်ခြင်း၊ တိုက်ကွမ်ဒို၊ ဘော်လီဘော၊ အလေးမ

  

လွိုင်ကော် (၁၀)နည်း

ရေကူး၊ ပြေးခုန်ပစ်၊ ဘတ်စကက်ဘော၊ လက်ဝှေ့၊ ဘောလုံး(ကျား/မ)၊ ဂျူဒို၊ ကရာတေး၊ ပိုက်ကျော်ခြင်း၊ တိုက်ကွမ်ဒို၊ ဘော်လီဘော

  

ဟားခါး

 
  

စစ်တွေ

 

သင်တန်းသားရွေးချယ်မှု စံသတ်မှတ်ချက်များ အရပ်၊ ကိုယ်အလေးချိန်နှင့် အရည်အချင်းသတ်မှတ်ခြင်း

စဉ်

အတန်း

ကျား

မှတ်ချက်

ဆဋ္ဌမတန်း (Grade 7)

(၁၁/၁၂) နှစ်အတွင်း

၅’၂”

၉၅ ပေါင်

(၁၁/၁၂) နှစ်အတွင်း

၅’

၈၅ ပေါင်

 

သတ္တမတန်း

(Grade 8)

(၁၂/၁၃) နှစ်အတွင်း

၅’၄”

၁၀၀ ပေါင်

(၁၂/၁၃) နှစ်အတွင်း

၅’၂”

၉၅ ပေါင်

 

အဋ္ဌမတန်း

(Grade 9)

(၁၃/၁၅) နှစ်အတွင်း

၅’၆”

၁၁၀ ပေါင်

(၁၃/၁၅) နှစ်အတွင်း

၅’၄”

၁၀၀ ပေါင်

 

နဝမတန်း

(Grade 10)

(၁၄/၁၆) နှစ်အတွင်း

၅’၆”

၁၂၀ ပေါင်

(၁၄/၁၆) နှစ်အတွင်း

၅’၄”

၁၁၀ ပေါင်

 

မှတ်ချက်။ ဆဋ္ဌမတန်းနှင့် သတ္တမတန်းသို့ တက်ရောက်မည့် သင်တန်းသား/သူများကို ရေကူး၊ ကျွမ်းဘားနှင့် ဝူရူးကစားနည်းများအတွက် ဦးစားပေးရွေးချယ်ခြင်း၊ အဋ္ဌမတန်းနှင့် နဝမတန်းအတွက် သင်တန်းသားရွေးချယ်မှုအား ၎င်းတို့၏ ခန္ဓာကိုယ်ဖွံ့ဖြိုးမှု၊ အားကစားနည်းအလိုက် ကျွမ်းကျင်မှု၊ စိတ်ပါဝင်စားမှုနှင့် ဆန္ဒပြင်းပြသူများကိုသာ ဦးစားပေးစိစစ်ရွေးချယ်ခြင်း။

ရွေးချယ်မည့် သင်တန်းသားအရည်အချင်းသတ်မှတ်ချက်

(က)  အရပ်နှင့်အလေးချိန် အချိုးအစားပြေပြစ်သူဖြစ်ရမည်။

( ခ ) ကိုယ်လက်အင်္ဂါ ကျန်းမာသန်စွမ်းသူဖြစ်ရမည်။

( ဂ ) မျက်မှန်တပ်ထားသူ မဖြစ်စေရ။

(ဃ)  အသက်အရွယ်အလိုက် ကိုယ်ခန္ဓာဖွံ့ဖြိုးမှု ပုံမှန်ရှိသူဖြစ်ရမည်။

( င ) မျိုးရိုးဗီဇအားဖြင့် ထူးချွန်နိုင်သူဖြစ်ရမည်။

( စ ) ဉာဏ်ရည်ဉာဏ်သွေးနှင့် ကိုယ်ရည်ကိုယ်သွေး ကောင်းမွန်သူဖြစ်ရမည်။

(ဆ) အားကစားကိုစိတ်ပါဝင်စားပြီး ဆန္ဒပြင်းပြသူ ဖြစ်ရမည်။

( ဇ ) မြန်မာ့လက်ရွေးစင် အားကစားသမား ဖြစ်လိုစိတ် ဆန္ဒရှိသူဖြစ်ရမည်။

သင်တန်းသားရွေးချယ်စစ်ဆေးမှုများ

(က) လျှောက်လွှာများနှင့်လိုအပ်သောအထောက်အထားစာရွက်စာတမ်းများအား စစ်ဆေးခြင်းနှင့် မှတ်ပုံတင်ခြင်း။

( ခ ) ကိုယ်ခန္ဓာကြီးထွားမှု (အရပ်၊ ကိုယ်အလေးချိန်) မျက်မြင်အကဲဖြတ် စစ်ဆေးခြင်း။

( ဂ ) ကိုယ်ကာယကြံ့ခိုင်မှု စစ်ဆေးခြင်း။

– လျှင်မြန်မှု မီတာ(၁၀၀)

– အပေါ်ပိုင်းခွန်အား လက်ထောက်မှောက်တွန်းတင်

– အောက်ပိုင်းခွန်အား ရပ်လျှက်အလျားခုန်

– ဝမ်းဗိုက်ကြွက်သား အိပ်ထမတင်

– ခံနိုင်စွမ်းရည် ကျား(မီတာ-၈၀၀)/ မ(မီတာ-၄၀၀)

(ဃ) ဆေးစစ်ဆေးခြင်း။

( င ) အထွေထွေဗဟုသုတနှင့် ဉာဏ်ရည်စစ်ဆေးခြင်း။

( စ ) Psycho Test ရေးဖြေစစ်ဆေးခြင်း။

(ဆ) လူတွေ့စစ်ဆေးခြင်း။

 

သင်တန်းကာလအတွင်း ပံ့ပိုးမှုအခြေအနေ

  • လစဉ်ထောက်ပံ့ကြေး အလယ်တန်း(၈၀၀၀/-)၊ အထက်တန်း (၁၀၀၀၀/-)

  • အားကစားဝတ်စုံနှင့် အထောက်အကူပြုပစ္စည်းများ

  • ပြိုင်ပွဲသုံးဝတ်စုံနှင့် အထောက်အကူပြုပစ္စည်းများ

  • အိပ်ရာအသုံးအဆောင်ပစ္စည်းများ

  • အဓိက/အသုံးတူပစ္စည်းများ

  • ကျောင်းသုံးစာအုပ်နှင့် စာရေးကိရိယာ

  • ဆေးကုသစရိတ်နှင့် အားဆေး

  • ကျွေးမွေးထောက်ပံ့မှု တစ်ရက် (၃၅၀၀/-) ကျပ်နှုန်း

အားကစားအချိန်ခွဲဝေ လေ့ကျင့်သင်ကြားပေးမည့်အခြေအနေ

ကာလ

ဇွန်လ မှ သြဂုတ်လ အထိ

ပထမ(၃)လပိုင်း
ကာလအတွက် လေ့ကျင့်မှုများ

ကိုယ်ခန္ဓာကြံ့ခိုင်မှု၊ ခံနိုင်ရည်စွမ်းအားတိုးတက်မှု၊ လေ့ကျင့်ခန်း၊ သက်လုံနှင့် လျင်မြန်မှုလေ့ကျင့်ခန်း၊ ခွန်အားကောင်းရန် လေ့ကျင့်ခန်းများကို ၆၀% လေ့ကျင့်ပေးခြင်း။

အားကစားနှင့်သက်ဆိုင်သော နည်းစနစ်ကျွမ်းကျင်မှု
ဗျူဟာကျွမ်းကျင်မှု လေ့ကျင့်ခန်းများကို ၄၀%  လေ့ကျင့်ပေးပါသည်။

ကာလ

စက်တင်ဘာလ မှ ဒီဇင်ဘာလ အထိ လေ့ကျင့်မှုဇယား

ဒုတိယ(၄)လပိုင်း
ကာလအတွက် လေ့ကျင့်မှုများ

ကိုယ်ခန္ဓာကြံခိုင်မှု၊ ခံနိုင်ရည်စွမ်းအား တိုးတက်မှုလေ့ကျင့်ခန်း၊ သက်လုံနှင့် လျင်မြန်မှုလေ့ကျင့်ခန်းများကို ၅၀% လေ့ကျင့်ပေးခြင်း။

အားကစားနှင့်သက်ဆိုင်သော ဥပဒေများ နည်းစနစ်များ ကျွမ်းကျင်မှု နည်းဗျူဟာ ကျွမ်းကျင်မှု တဦးချင်းတိုးတက်မှု များကို ၅၀% လေ့ကျင့်ပေးခြင်း။

ကာလ

ဇန်နဝါရီလ မှ မတ်လ အထိ လေ့ကျင့်မှုဇယား

တတိယ(၃)လပိုင်း
ကာလအတွက် လေ့ကျင့်မှုများ

ကိုယ်ခန္ဓာကြံ့ခိုင်မှု၊ ခံနိုင်ရည်ရှိမှု၊ ခွန်အားကောင်းအောင်
စွမ်းဆောင်မှု၊ သက်လုံနှင့်လျင်မြန်မှု
လေ့ကျင့်ခန်းများကို ၃၀% လေ့ကျင့်ပေးခြင်း။

အားကစားနှင့်သက်ဆိုင်သော နည်းစနစ်များ နည်းဗျူဟာများ ကျွမ်းကျင်မှု၊ အားကစား တဦးချင်းပြိုင်ပွဲ ဝင်ရောက်စိတ်ဓါတ်၊       အသင်းအောင်နိုင်ရေးစိတ်ဓါတ် တို့ကို ၇၀% အထိကာလပိုင်းခွဲလျက် လေ့ကျင့်ပေးပါသည်။

အားကစားနှင့်ကာယပညာသိပ္ပံ သင်တန်းသားများ၏ တစ်နေ့တာလေ့ကျင့်မှုအချိန်ဇယား

စဉ်

          အချိန်
နေ့ရက်

၀၅:၃၀
၀၆:၀၀

၀၆:၀၀
၀၇:၁၅

၀၇:၃၀
၀၈:၀၀

၀၈:၀၀
၀၈:၄၀

၀၈:၄၀
၀၉:၂၀

၀၉:၂၀
၁၀:၀၀

၁၀:၀၀
၁၀:၄၀

၁၀:၄၀
၁၀:၅၀

၁၀:၅၀
၁၁:၃၀

၁၁:၃၀
၁၂:၁၀

တနင်္လာ

နံနက်အိပ်ရာထ /ကိုယ်လက်သန့်စင်ချိန်

သွေးပူလေ့ကျင့်ချိန်

ကိုယ်လက်သန့်စင်/နံနက်စာစားချိန်/ကျောင်းတက်ရန်ပြင်ဆင်ခြင်း

ပညာသင်ချိန်(၁)

ပညာသင်ချိန်(၂)

ပညာသင်ချိန်(၃)

ပညာသင်ချိန်(၄)

ခေတ္တအနားပေးချိန်

ပညာသင်ချိန်(၅)

ပညာသင်ချိန်(၆)

အင်္ဂါ

ဗုဒ္ဓဟူး

ကြာသပတေး

သောကြာ

စနေ

စစ်ရေးပြ/ ကျောင်းတွင်း/ ပြင် သန့်ရှင်းရေးလုပ်အားပေး

တနင်္ဂနွေ

နံနက်ပိုင်း
ကိုယ်ပိုင်ချိန်

နံနက်စာစားချိန်

ကျောင်းတွင်း/ ပြင်
လုပ်အားပေး

ကိုယ်ပိုင်ချိန်

စဉ်           အချိန် နေ့ရက် ၁၂:၁၀ ၁၂:၄၀ ၁၂:၄၀ ၁၄:၃၀ ၁၂:၄၀ ၁၄:၀၀ ၁၆:၃၀ ၁၇:၃၀ ၁၇:၃၀ ၁၈:၀၀ ၁၈:၀၀ ၁၉:၀၀ ၁၉:၀၀ ၂၁:၀၀ ၂၁:၀၀ ၂၁:၃၀
တနင်္လာ ထမင်းစားချိန် အိပ်စက်အနားယူချိန် အိပ်စက်အနားယူချိန် အားကစားလေ့ကျင့်ချိန် ကိုယ်လက်သန့်စင်/အနားယူချိန် ညစာစားချိန် ညစာသင်ချိန်/စာကြည်ချိန် ညအိပ်ရာဝင် ပြင်ဆင်/ကိုယ်လက်သန့်စင်ချိန်
အင်္ဂါ
ဗုဒ္ဓဟူး
ကြာသပတေး
သောကြာ ၁၄:၀၀ ၁၆:၃၀ ကိုယ်ရည်ကိုယ်သွေးမြင့်မားစေ ရန်လေ့ကျင့်ချိန်
စနေ ဓမ္မစကြာရွတ်ဖတ်သင်ယူချိန် ကိုယ်ပိုင်အားကစားပြုလုပ်ချိန်
တနင်္ဂနွေ ညစာကြည့်ချိန်
 

အားကစားနှင့်ကာယပညာသိပ္ပံများတွင် ပညာသင်နှစ်အလိုက် သင်ကြားပေးသည့်အားကစားနည်းနှင့် သင်တန်းသားဦး​ရေ

ပညာ

သင်နှစ်

ရန်ကုန်

မန္တလေး

မော်လမြိုင်

တောင်ကြီး

လွိုင်ကော်

မုံရွာ

ဟားခါး

စစ်တွေ

နည်း

ဦးရေ

နည်း

ဦးရေ

နည်း

ဦးရေ

နည်း

ဦးရေ

နည်း

ဦးရေ

နည်း

ဦးရေ

နည်း

ဦးရေ

နည်း

ဦးရေ

၁၉၉၇-၉၈

၁၀

၁၁၀

၁၉၉၈-၉၉

၁၃

၁၃၃

၁၉၉၉-၀၀

၁၂

၁၅၂

၂၀၀၀-၀၁

၁၂

၁၄၄

၂၀၀၁-၀၂

၁၂

၁၄၇

၂၀၀၂-၀၃

၁၄၁

၁၅၀

၂၀၀၃-၀၄

၁၄

၁၈၆

၁၆၉

၂၀၀၄-၀၅

၁၅

၂၃၈

၂၁၄

၂၀၀၅-၀၆

၁၄

၂၄၅

၂၉၇

၂၀၀၆-၀၇

၁၄

၂၆၇

၁၀

၂၈၁

၂၀၀၇-၀၈

၁၈

၂၃၇

၁၀

၂၉၁

၂၀၀၈-၀၉

၁၆

၂၃၃

၁၀

၂၆၀

၂၀၀၉-၁၀

၁၂

၂၂၉

၁၀

၂၄၀

၂၀၁၀-၁၁

၁၂

၃၄၄

၁၀

၃၀၀

၂၀၁၁-၁၂

၂၁

၃၅၁

၁၆

၃၆၀

၂၀၁၂-၁၃

၂၃

၄၂၀

၂၃

၅၂၀

၂၀၁၃-၁၄

၂၅

၅၂၅

၂၅

၅၈၆

၂၀၁၄-၁၅

၂၅

၅၆၄

၂၅

၅၇၈

၁၅၀

၁၀

၁၅၀

၂၀၁၅-၁၆

၃၃

၇၂၄

၃၃

၆၉၀

၂၃၀

၁၀

၂၃၀

 

၂၀၁၆-၁၇

၂၅

၆၄၆

၂၆

၆၅၅

၂၅၀

၁၀

၂၅၀

၂၀၁၇-၁၈

၂၅

၅၁၄

၂၅

၄၈၄

၂၃၀

၁၀

၂၄၇

၁၀

၁၁၂

၁၀

၁၂၇

၂၀၁၈-၁၉

၂၂

၄၇၁

၂၂

၅၀၁

၂၃၁

၁၀

၂၄၄

၁၀

၁၄၇

၁၀

၁၉၆

၂၀၁၉-၂၀

၂၂

၄၃၈

၂၂

၄၈၃

၁၉၂

၁၀

၂၃၁

၁၀

၂၀၆

၁၀

၂၄၇

၂၀၂၁-၂၂

၂၂

၁၇၅

၂၂

၁၉၃

၅၇

၁၀

၅၈

၁၀

၅၈

၁၀

၁၀၄

အားကစားနှင့်ကာယပညာသိပ္ပံများမှ  လက်ရွေးစင်အဖြစ်ရွေးချယ်ခံရသည့်စာရင်း

၁။ ရန်ကုန် ၂၃၅

၂။ မန္တလေး ၄၀၁

၃။ မော်လမြိုင် _ ၁၈

၄။ တောင်ကြီး ၂၇

၅။ လွိုင်ကော်

     စုစုပေါင်း ၆၉၀

B.Sc(Sports) ဘာသာရပ်

၁။ ကျန်းမာရေးနှင့်အားကစားဝန်ကြီးဌာနနှင့် ပညာရေးဝန်ကြီးဌာနတို့မှ ပူးပေါင်းဖွင့်လှစ်သည့် အားကစားပညာသိပ္ပံဘွဲ့ B.Sc(Sports) ဘာသာရပ်ကို ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ပညာသင်နှစ်မှစ၍ ဒဂုံတက္ကသိုလ်တွင်သင်္ချာဌာနနှင့်လည်းကောင်း၊ ရတနာပုံတက္ကသိုလ်တွင် အရှေ့တိုင်းပညာဌာနနှင့်လည်းကောင်း တွဲဖက်ဖွင့်လှစ်ထားရှိပါသည်။

၂။ အား/ကာသိပ္ပံမှ တက္ကသိုလ်ဝင်တန်းအောင်များနှင့် ပြင်ပမှ တက္ကသိုလ်ဝင်တန်းအောင် အနက်မှ စိစစ်ရွေးချယ်၍ လက်ခံသင်ကြားပါသည်။

၃။ နိုင်ငံတော်မှ နေထိုင်စားသောက်မှု၊ ဝတ်စုံ(အားကစား/ကျောင်း)၊ ကျောင်းကြို/ပို့၊ ကျောင်းသုံးစာရေးကိရိယာ၊ ခရီးစရိတ်များအပြင် သင်ကြားသူပညာရှင်များ၏ ဉာဏ်ပူဇော်ခ၊ ခရီးစရိတ်များကိုပါ အလုံးစုံအကုန်အကျခံခဲ့ပါသည်။

၄။ စတင်ဖွင့်လှစ်သည့် (၂၀၁၃-၁၄)မှ (၂၀၁၈-၁၉)ထိ (၂၃၈)ဦး ဘွဲ့ရရှိခဲ့သည့်အနက် အား/ကာဦးစီးဌာနနှင့် ဆေးတက္ကသိုလ်များတွင် (၁၆)ဦးဝင်ရောက်အမှုထမ်းခဲ့ကြပါသည်။

အားကစားပညာသိပ္ပံဘွဲ့ B.Sc (Sports) အပ်နှံပြီး ကျောင်းသား/သူများစာရင်း

စဉ်

ပညာသင်နှစ်

ဒဂုံတက္ကသိုလ်

ရတနာပုံတက္ကသိုလ်

မှတ်ချက်

ကျား

ပေါင်း

ကျား

ပေါင်း

၂၀၁၆-၂၀၁၇

၁၅

၁၄

၂၉

၂၅

၁၆

၄၁

ရိုးရိုးဘွဲ့

၂၀၁၇-၂၀၁၈

၂၁

၂၉

၁၂

၁၈

ရိုးရိုးဘွဲ့

၂၀၁၇-၂၀၁၈

၁၀

၁၄

၁၃

ဂုဏ်ထူးတန်း

၂၀၁၈-၂၀၁၉

၂၅

၃၃

၁၁

၂၀

ရိုးရိုးဘွဲ့

၂၀၁၈-၂၀၁၉

၁၅

၁၃

၁၃

၂၆

ဂုဏ်ထူးတန်း

 

စုစုပေါင်း

၇၈

၄၂

၁၂၀

၆၆

၅၂

၁၁၈

 
 

ဘွဲ့ရစုစုပေါင်း

၁၂၀

၁၁၈

၂၃၈

အားကစားနှင့်ကာယပညာသိပ္ပံကျောင်းများမှ B.Sc(Sports) ဘာသာရပ်တက်ရောက်သင်ကြားနိုင်မှုအခြေအနေ

စဉ်

ပညာသင်နှစ်

သိပ္ပံ

(ရန်ကုန်)

သိပ္ပံ

(မန္တလေး)

သိပ္ပံ

(မော်လမြိုင်)

သိပ္ပံ

(တောင်ကြီး)

စုစုပေါင်း

၂၀၁၃-၂၀၁၄

၁၁

၂၀၁၄-၂၀၁၅

၁၂

၂၁

၂၀၁၅-၂၀၁၆

၁၆

၂၄

၄၀

၂၀၁၆-၂၀၁၇

၁၆

၁၁

၂၇

၂၀၁၇-၂၀၁၈

၁၂

၁၈

၄၃

၂၀၁၈-၂၀၁၉

၂၂

၂၆

၁၂

၁၀

၇၀

၂၀၁၉-၂၀၂၀

၁၃

၁၈

၁၁

၄၂

 

စုစုပေါင်း

၉၄

၁၁၄

၂၉

၁၇

၂၅၄